Yeey, maar daar gaat mn motivatie - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu Yeey, maar daar gaat mn motivatie - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu

Yeey, maar daar gaat mn motivatie

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 Maart 2014 | Verenigde Staten, Minneapolis

Ik heb de cijfers van al mn midterms terug. Baalde wel eventjes. Een van mijn vakken had ik namelijk een D+ (dat is niet zo heel goed..). Maar, blijkt dat er iets fout was en ik niet 41 uit de 60 punten maar 41 uit de 45 punten heb. Dus dat is ook gewoon een A- (en dat is dus wel goed... :)). Heel fijn. Een nadeel. Daar gaat mijn motivatie. Had echt zoiets van oke, moet dit weekend even goed aan dat vak gaan zitten. Maar nu denk ik weer oooo komt wel goed. Komt wel goed uit, want om de een of andere reden ben ik de afgelopen dagen ontzettend moe, terwijl ik helemaal niet heel veel gedaan heb. Lekker even rustig aan doen dus. Vorige week vrijdag was ik naar een ijshockey wedstrijd geweest. Leuk om een keer te zien! Ik ben nooit zo van het sport kijken, vind het veel leuker om zelf te doen. Maar dit is toch wel leuk om een keer te zien. Lekker Amerikaans. Bij elk goal roept het hele publiek M-I-N-N-O-S-O-T-A goooooo gophers (gophers is het studententeam, studentenmascotte), band, cheerleaders (op schaatsen), kisscam, alles erop en eraan. Daarna een huisfeestje (er is altijd wel weer een huisfeestje). Oja en overdag na het hardlopen natuurlijk weer in de sauna :) En met Yen-nhi lunchen, naar het museum op de campus (klein maar best leuk) en bij haar thuis wat huiswerk. Ik blijk bij haar huisgenoot in een van de lessen te zitten. Toevallig weer. Zaterdag MOA (mall of Amerika) want we hebben zomerkleren nodig! Niet voor hier, het wordt warmer maar nog niet zo warm. Maar wel voor spring break (Miami Miami Miami, jaaaaa). Goed geslaagd wel. Zondag niet naar snowboarden gegaan want die dag was het gewoon TE koud. Lekker de hele dag binnen gebleven. Dinsdag weer dansen, was weer een tijdje geleden! Erna onverwachts nog bij iemand thuis wat wezen drinken omdat ik hun tegenkwam onderweg naar huis, leuk, weer wat nieuwe mensen ontmoet. Het snowboarden hebben we donderdag ingehaald. Is nog leuker ook want ik vind mn donderdag leraar leuker dan mn zondag lerares. Afgelopen vrijdag ook wezen snowboarden, nu niet voor les maar gewoon voor de lol (iedereen in de snowboarding course kreeg een extra dagpas). Nu kon ik ook een keer met Jorah snowboarden (zitten normaal in een ander groepje) dus dat was ook wel een keer leuk. Zij had ook nog een vriendin mee genomen. Gezellig en relaxed dagje! Zaterdag was de 5K 100% Irish (de hardloopwedstrijd om mijn running course af te sluiten). Perfect gepland want was super lekker weer. Ging best goed. Beetje ijzig soms en er waren heuvels, wat het wel wat moeilijker maakte, maar ben tevreden. 'S avonds uit (een verjaardag, ookal ken ik diegene eigenlijk amper maar oke). Zondag ook weer snowboarden. Moet zeggen dat het wel goed is dat het bijna is afgelopen. Voor een week wintersport zou ik nog steeds wel in zijn maar dit heuveltje heb ik nu toch wel gehad. Was leuk om wat nieuwe dingen te leren, mensen te ontmoeten en gewoon lol te hebben, maar is nu wel een beetje klaar.
Vanochtend dus geen running class meer. Was van plan om in ieder geval op maandag en woensdagochtend de tijden aan te houden om te gaan hardlopen. Maarja, dan moet ik ervoor opstaan.. Vandaag al niet gelukt. Misschien dat ik vanmiddag wel ga. Het is nu wel echt super lekker weer. Ook hier kan je nu zonder jas naar buiten! Sommige lopen zelfs in shorts, maar dat is eigenlijk wel een beetje overdreven.. Zonder jas :). Ook al ligt er wel nog steeds sneeuw, en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Nu moet ik gaan. Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 8379

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 Juni 2014

@ the University of Minnesota

Landen bezocht: