Having a roommate - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu Having a roommate - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu

Having a roommate

Blijf op de hoogte en volg Marloes

28 Januari 2014 | Verenigde Staten, Minneapolis

Oke. Ik kan dus best wennen aan het wonen in the dorms. En met het meal plan heb ik nu ook geen problemen. Het niet hebben van een huiskamer is ook wel prima. Ik begin er aan te wennen dat ik bijna nooit alleen kan zijn in mijn eigen kamer. Maar er is een ding waar ik echt niet aan kan wennen. Lauren kijkt elke avond voor ze gaat slapen tv. En de tv die ze heeft is groot.. (net zo groot als de tv in de keuken in uilenstede ongeveer). Dat betekent dus heel veel fel licht, en ook wel wat geluid. Ik heb een oogmasker en oordopjes maar het komt er dwars doorheen. Ik kan dus niet slapen voor zij klaar is met tv kijken, dat is zo ongeveer half een (ik moet soms best vroeg opstaan..). Ik weet echt niet hoe ik dit het hele semester moet volhouden! ik wordt doodmoe zo! Vandaar dat ik gevraagd heb of het mogelijk is om te verhuizen naar een single room, maar helaas, alle single rooms zijn bezet. Nu heb ik dus toch maar gevraagd of het een idee kan zijn als ze s' avonds op haar laptop wil kijken in plaats van op haar tv, maar helaas ze heeft alleen netflix op haar tv. Of ze dan wil kijken op mijn laptop op mijn netflix? 'Noo.. I'll figure it out...' klonk niet echt overtuigend. Hier dus nog niet echt een oplossing voor gevonden. Hmm.. Ook maar gevraagd of er nog iets is wat ik doet dat zij vervelend vind. ' Nee niet iets wat ik vervelend vind, maar je mag eigenlijk niet het raam open zetten, vanwege overstroming in de leiding van de heather'. O! dat wist ik niet, best goed om te weten! Hoop dat het niet ongezellig wordt door wat ik haar gevraagd heb. We hebben nog niet echt een oplossing gevonden, dus ben bang dat het wat ongemakkelijk gaat worden. Blegh, nouja maar even afwachten hoe het nu gaat deze week.

morgenochtend gaan de lessen nog steeds niet door overigens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 8393

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 Juni 2014

@ the University of Minnesota

Landen bezocht: