Ik denk, dat ik er klaar voor ben - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu Ik denk, dat ik er klaar voor ben - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Marloes - WaarBenJij.nu

Ik denk, dat ik er klaar voor ben

Blijf op de hoogte en volg Marloes

12 Januari 2014 | Nederland, IJsselstein

Ja, nu wil ik ook wel gaan! Ik heb de campus op google maps tot in detail bekeken (ik denk dat ik er al bijna de weg weet), heb gemaild met mijn Amerikaanse en Zuid-Koreaanse 'buddies' Maggie en Hyeseund (aka Alice), ik heb mijn koffer zo ingepakt zodat ik precies (!) de toegestane 23 kg mee heb, ik heb mijn kamer toegewezen gekregen, gekeken wat er allemaal in deze residence hall te vinden is, mijn roommate een mailtje gestuurd (want het zijn dus echte student dorms waar ik kom te wonen, inclusief een roommate waar ik mijn slaapkamer mee ga delen! Dat zal misschien wel even wennen worden), gekeken hoe ik van het vliegveld naar mijn kamer kom, wat ik de eerste week allemaal moet doen en wat er die week aan leuke dingen te doen zijn, sowieso gekeken wat er allemaal te doen is in de omgeving (oa of er ook een wintersport gebied is. Er is natuurlijk sneeuw zoals jullie weten, helaas is het er wel hartstikke plat. Een soort winterberg is er wel te vinden), studentenblogs gelezen en van iedereen hier in Nederland afscheid genomen. Ja, volgens mij.. ben ik er wel klaar voor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 8380

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 Juni 2014

@ the University of Minnesota

Landen bezocht: