Vakken kiezen en introductiedagen - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu Vakken kiezen en introductiedagen - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu

Vakken kiezen en introductiedagen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 Januari 2014 | Verenigde Staten, Minneapolis

Gisteren en vandaag twee introductiedagen gehad. Waren vooral twee erg informatieve dagen. Heb me ingeschreven voor vakken en ben er blij mee! (1) Child, Youth in Society (2) Brain and Emotion (3) Social and Personality Development (4) Introduction to criminal behavior and Social control (5) Introduction to counseling psychology (6) Beginning running (want sport is hier ook een vak wat iedereen kan kiezen! leuk). Ik sta nu op de wachtlijst voor introduction to health psychology want eigenlijk wil ik dat in de plaats van Child, Youth in Society. Maar dat is dus nog even afwachten! Zou vandaag met Maggie naar het Rec center maar op mijn studentenkaart moet eerst doorkomen dat ik de student servis fees betaal. Jammer! Dat moet dus een andere keer nog komen. Nu moet ik gaan want ik heb met een groepje afgesproken ergens te gaan eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 8373

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 Juni 2014

@ the University of Minnesota

Landen bezocht: