Rondje kamer - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu Rondje kamer - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Marloes - WaarBenJij.nu

Rondje kamer

Blijf op de hoogte en volg Marloes

14 Januari 2014 | Verenigde Staten, Minneapolis

Hier een rondje foto's van mijn kamer. Best gezellig vind ik zelf :). Mijn roommate Lauren komt zondag, want het is nu nog winter break hier. Het is dan ook erg rustig in de residence hall. Vind ik eigenlijk best wel lekker.. Vandaag wat regeldingetjes gedaan; document check, U of M identification card ophalen, Amerikaans bankaccount aanmaken (daar moet ik nu geld op zetten maar dat wil nog niet lukken, dus morgen nog maar even terug) en inschrijven voor vakken (waar ik ook nog wel even mee bezig ben want moet van elke docent apart toestemming krijgen dat ik het vak kan volgen). Nu ben ik net terug van een 'pizza party'. Een soort kennismakingsavond met internationale studenten met van die leuke kennismakingsspelletjes. Maar het was wel een leuke avond en ik heb ook meteen veel mensen ontmoet! Waaronder ook mijn 'buddy' Maggie. Heel leuk meisje. Super enthousiast en wil meteen met alles helpen. Ze zal me deze week wel een keertje wat plekken op de campus laten zien en naar het REC centrer. Oja en er ligt overall een laagje sneeuw met een hele heldere lucht. Ik vind het heerlijk. Jeej, heb net voor het eerste vak toestemming gekregen :).

  • 17 Januari 2014 - 10:40

    :

    Ziet er leuk uit, bizar te bedenken dat je aan de andere kant van de wereld zit :O. Mocht je nog een keer in Europa zijn dan weet je me te vinden ;)

  • 17 Januari 2014 - 16:34

    Marloes:

    Jaaa daar ga ik niet vanuit..

  • 17 Januari 2014 - 16:35

    Marloes:

    Maar anders doe ik dat natuurlijk soweieso! Hee en mocht jij nog een keer in de US zijn... ;)

  • 18 Januari 2014 - 19:54

    Ina:

    Klinkt allemaal goed en het is leuk om met je mee te lezen. Jouw weekend is daar nu ook begonnen. Straks kennismaken met je roommate. Goed en gezellig weekend Marloes:) Groetjes, Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 8362

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 Juni 2014

@ the University of Minnesota

Landen bezocht: